Tuesday, 4 October 2011

~.. HaTiKu BeRdEbAr ..~

ASSALAMUALAIKUM...

To all my muslim readers,, n selamat sejahtera serta salam 1 Malaysia...

Ahax..Terlebihhh sudah ., Mcm nk berucap p0n ade.. Hahaha ( x memasal ktawe , pdahal x lwak p0n).. Huhuh,  Ok3, n0w focus on the title,, naper ngan title tu erk??? Hehe, nie yg nk citer nie..

Today, bnyak debaran yg berlaku.. Mcm nk tercabut p0n ade jantung nie,, c0z asyik ber 'dup' 'dap' 'dup' 'dap' jerk.. Lepas tu, tgan asyik seram sejuk jerk.. Mane x nye, dok dlam blik gerakan skola mcm dok kat h0tel .. kena air-c0nd n kipas jerk memanjang... Tapy, bukan sebab tu hati Iza sentiase berdebar n tangan Iza sejuk jerk... Ianye adelah sebab 0rg yg Iza syg... X yah la ckap saperkan.. Pasty awk, awk n awk semua da taw...

Mase mule2 nk mas0k bilik gerakan tu, hati Iza memang bt0wl3 tenteram.. Rase tenang jerk, smpai la mase ambil tempat duduk dlam tu.. Mase tu, Munib n the geng dok kat blakang skali.. Rase selamat la.. Smpai la 1 saat tu , cg disiplin Iza s0h dax laki yg blakang skali tu dok kat dpan..

WADUH !!! GAWAT NIE...!!

Tibe2 jerk tangan menjady sjuk,, smpai jer Munib kat dpan, Munib dok btowl2 dpan Iza.. Iza p0n t0leh kwan Iza, untuk mendpatkan kekuatan skit.. Fuhhh~ alhamdulillah !! cg disiplin Iza soh brisan Iza n beberape barisan s0h pindah ke blakang,, C0z cg nak dax laki dok dpan... Bag0s !

Hahahaha , happy aty Iza rase.. Tapy x selamat sngat, tibe2 jerk Iza nk {dot} {dot} {dot} .. N kwan Iza pulak x sihat... Mase ue, kwan Iza ajak g tandas.. Iza p0n okey la,, mase lalu sbelah Munib.. Mcm nk gugur je jantung yg 1 nie,, smpai la slamat kluar... n masok balek , nmpak Munib. Iza wat b0doh jerk.. ALAMAK !! kwan Iza jalan lmbat giler, sengaja... pas ue, Iza tolak dye,, tapy kesian dye.. Sebab dye x sihat,, tapy nk wat mcm ner,,Iza malu... hehehe

Okey3.. Sesi debaran sudah ilang.. Sebab nk rehat.. Smpai la mase Sains , debaran tu dtang menghantui.. Mase tu , Munib , Shahrizat n Hanis kena agih2 kan kertas.. Walaweh ! I'm so scared  , u know.. Takut sebab nk bertentang mata dgan Munib.. Smpai jer kat meja Iza, Munib lari ke meja dpan Iza.. HAHAHAHA ! Munib p0n takot sbenarnye.. Then, Munib nk agy kertas kat Iza, mase tu Iza rmpas jerk dary Munib.. ahax, S0rry la my dear.. Iza p0n tak0t gak nak ngadap Munib.. 

Kali ke-2 Munib dtang ke blakang. Hati Iza kuat sngat berdegup.. Tangan memang da sejuk da.. Da mcm ais taw... Mase ue, Munib kena agy kertas agy kat blakang.. Smpai jerk blakang, Munib berhenti kat meja dpan Iza.. ish ! Geramnye aty,, DA TERSIRAP DARAH.. Nida pnggil Munib p0n, Munib wat duknow jerk.. Smpai la 1 saat tu, agaknye Munib da rase risau.. tr0s Munib tinggalkan kertas tu, s0h kte0rg yg kat blakang amek sendiri.. Then, mase Munib pusing tu ,Iza bgon smbil mendapatkan kertas ,, in the same time.. Iza merengus dgan kuat.. Yela , geram sngat dengan Munib.. Malu plak dgan Iza,, tapy pandai wat aty Iza x tenteram... (ceh ! padahal Iza pon x brani nk bertentang mate ngan Munib, Munib agy kertas p0n Iza pndang ke arah laen).. hehehehe

Fuuhhhh!! selamat !! Da xde debar2 agy da.. Okey , habis sudah waktu Sains, we continue with subjek BI pulak... Cg agy kite0rg g tandas , da mcm romb0ngan ke tandas taw.. Ramai yg kluar waktu tu, Iza p0n kluar  gak sebab nk temankan kwan Iza yg x sihat tu g tandas.. S0, Iza soh dye minta kebenaran kluar g tndas...

Happy giler aty Iza sebab mase tu Munib xde kat tempat duduk Munib.. Maybe Nib g tndas. SELAMAT~

Iza dgan aty yg happy kluar dry blik gerakan.. TIBA2 !! peng !! Tersentap hati Iza,, b0ley bertembung pulak dgan Munib ,, AMEKOW!! hahahaha,, nak sngat selamat .. Sekali,, hahaha.. Tr0s berpusing Iza mase nmpak Munib, tunggu kwan Iza yg jlan dye lmbat sngat tu.. Smpai je kwan kat Iza.. Iza tr0s pegang tangan dye.. Takut tawuk ... Nasib baek la skejap jerk kejadian tu berlaku.. 

Okey da, selamat sudah ... Habis da sesi debar-mendebar ( ade plak ayat nie ) ... YEAH !!!! Da balik ... BESTNYE !!!

Smpai je rumah,, Iza mkan2 dlu, then tr0s bukak lapt0p.. Iza bukak la YM.,, Then, beberapa minit kemudian, Munib pulak yg on9... Heheh, berdebar gak mase Munib on9 tu.. Iza mulekan bicara dengan memberi salam kpd Munib.. Then, Iza minta maaf la ats aper yg terjady kat bilik gerakan tady pagi.. Tapy , Munib b0leh gelak pulak yer.. Iza serius taw.. Tapy Iza suke... hehehehe... Mase Munib on9, Iza luahkan segala kegusaran d aty Munib.. Agak lame kite ber'chat' .. Tapy , x sempat habiskan .. Ibu nk gune lapt0p..

Huhuhu.. OK la.. Tangan Iza da penat nak menaip la readers semua.. But Iza gembira dpat siapkan p0st nie.. Walaupun penat, tapy akhirnye berjaye gak... heheh, bak kata Munib la.. MAN JADDA WA JADDA.. ahax, x pernah luper ayat tu. Ok la, papai semua..

- MA'AS SALAMAH -

p/s:.... MUNIB, UHIBBUKA FILLAH..ALWAYS LOVE U,, REMEMBER THAT..!