Friday, 27 July 2012

|| Aku Suka Dia ||

ASSALAMUALAIKUM

Take a breath first sambil layan.. *Tarik nafas, hembus nafas.


Pic, tak ada kena mengena..

Selamat berpuasa semua ! *ADEH! Lambat betol Iza.. Hehe. Sedar tak sedar dah seminggu juga kita berpuasakan.. Alhamdulillah sebab Allah memanjangkan umur Iza untuk menikmati bulan Ramadan pada tahun ini. Ha! Dah ada yang ponteng puasa belum nie.. ??  *Kalau ada, tutup muka sambil buat hidung kembang*

Seminggu puasa ni rasa tak berapa sihat sebab mulut bengkak. Tahun ni dah masuk dua kali dah kena gusi bengkak.. Tulah, Iza ni cucu yang selalu mendengar kata, anak yang taat kepada ibu bapa.. *brrr!! mendengar kata sangat, taat le sangat.* Atok cakap jangan tidur lewat Iza berjaga sampai 2,3 pagi.. Ibu cakap jangan selalu minum air yang berais.. Diminum jugak.. Tu kan namanya cari penyakit.!

Hoho..~ Kena ceramah free semenjak dua menjak ni. Okey! Fine. Salah Iza, terima kasih ibu, Terima kasih atok sebab ingatkan Kak Long.. Beri nasihat kat Kak Long. But, bukannya Kak Long sengaja tidur lewat pon. Semuanya bersebab.. #Mencipta alasan. Apekah? =.="


Okey! Okey! Dah keluar topik dah ni..

Back to the topic. Hoho..~ Iza suka siapa pulak ni yer? .


==> Pendek cerita Iza suka (Tteettt ! Maaf, nama dirahsiakan)

==>Iza suka dia sebab dia comel masa senyum.. Sama macam lirik lagu AT yang ni
~Bila dia, senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu
==> Cair gila kot bila nampak senyuman dia tu..

==> Rasa nak cubit je pipi dia.. *Opss! Tak boley, bukan muhrim.!


==> Dia diam-diam ubi berisi.. Not bad la..
==> Iza tak tahulah sejak bila Iza suka dia.


==> Bila dia lalu sebelah Iza, jantung Iza bagai nak pecah sebab berdegup laju. 
~Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
==> Tapi dia bukannya datang dekat dengan Iza, cuma bila dia lalu sebelah or terserempak dengan dia mula lah Iza tak menentu.. Huhu


==> Tapi, terpikir juga yang dia nie dah berpunya ke belum..
~Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

==> Sebab Iza rasa Iza dah mula suka dekat dia.. :)


==> Terasa nak dapatkan dia pon ada... 

~Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya
==> Tapi, macam mustahil jer?? Ontah lerw..



==> Apa yang patut Iza lakukan nie?? =.=?

~Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

==> Macam lebih baik derdiam diri je...



==> Akhirnya, Iza mengambil keputusan..
~Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

==> Biarlah kita kawan dahulu, Iza tak mahu tergesa-gesa menyerahkan hati Iza kepada dia. Walaupun sebenarnya Iza yang suka dia.. Huhu...
==> But, Iza suka sebab kita selalu bermesej even dalam FB je...


Hohoho.. Panjang lebar juga Iza buat. * Takdelah panjang sangat! . Like I care.. Okey la, dah mengantuk . Hendak mencari pillow busyuk ! Hewhew.. :3

- MA'AS SALAMAH -


NoTa KaKi:
Awak, saya suka sangat dekat awak..
Cuma, saya tak berani nak luahkannya..
Sebab saya takut hati saya kecewa..  :'(

No comments :